Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Τηλεφωνικές προ(σ)κλήσεις

Έλαβα τηλεφώνημα από γραφείο υποψήφιου βουλευτή. Η δασκαλεμένη κοπέλα, αφού επιβεβαίωσε το ονοματεπώνυμό μου, μου είπε ότι ο υποψήφιος με προσκαλεί το βράδυ στην πλατεία Αριστοτέλους όπου θα μιλήσει (δυστυχώς όχι ο ίδιος ο υποψήφιος, αυτό θα ήταν είδηση) ο Αρχηγός. Σε απλά Ελληνικά, "Ελάτε να ξεροσταλιάσετε όρθιος καναδυό ώρες στο κέντρο της πόλης, για να ακούσετε τα ίδια που ήδη έχετε ακούσει πάμπολλες φορές από την τηλεόραση".
Απόμεινα να αναρωτιέμαι για τη λογική της πρόσκλησης. Υπήρχε περίπτωση να μη το ξέρω; Αν το ήξερα και με ενδιέφερε, θα είχα ήδη ξεκινήσει. Αν δεν γνώριζα για την ομιλία και μάθαινα το γεγονός από το τηλεφώνημα, υπήρχε περίπτωση να απαντήσω "Ε, αφού με προσκαλεί ο κ. Τάδε, δεν μπορώ να μην πάω, αλλάζοντας το όποιο πρόγραμμά μου"; Έχει γίνει ποτέ κάποια έρευνα για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν και πόσοι είναι οι ψηφοφόροι που αποφασίζουν τί θα ψηφίσουν ή αλλάζουν εκλογικά φρονήματα μετά από τέτοια τηλεφωνήματα; Ή μήπως με την διόγκωση των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων μειώνεται το δημόσιο έλλειμμα;
Απάντηση δεν έχω.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Γεια σου Παπαγιαννη, εχω λαβει 100 μηνυματα στο τηλεφωνο μου απο διαφορους για ομιλιες και για παρτυ μεα τις εκλογες.Ε!!!!αϊ σιχτιρι.Δεν αντεχω αλλο.Νασαι καλα

Α. Παπαγιάννης είπε...

Κουράγιο! Τελειώνει κι αυτή η παράσταση σε δυο μέρες!